۲۸ تیر ۱۳۹۱

زخم های تازه شیر اس ام اس باز

آقای خانه اس ام اس می زنند: اگر دیدید زنی دهانش را به اندازه یک اسب آبی باز کرده است ، تعجب نکنید در حال ریمل زدن است.
من بلا فاصله برایش پیامک می فرستم: اگر دیدید مردی چشمانش را به اندازه یک گاو گشاد کرده است شک نکنید در حال تماشای زنی است که ریمل می زند!
آقای خانه نیم ساعت بعد اس ام اس می زنند: اگر دیدید زنی اخمهایش را مثل یک خرس! در هم کرده نترسید حتماً در حال خواندن اس ام اس شوهرش است که برایش از اسب آبی نوشته است !
من به آقای خانه پیامک می فرستم: اگر دیدید مردی مثل یک گرگ زوزه می کشد وحشت نکنید حتما پیامک اسب آبی را دریافت کرده که نوشته است شام درست نکرده ام هشت تا کوبیده با سه سیخ گوجه بخر بیاور خانه!

آقای خانه اس ام اس می زنند: زن حسابی تو وضع جیب من رو نمی دونی؟ هی هر شب؛  هر شب می گی شام بخر بیار!

من برای آقای خانه پیامک می زنم: اگر دیدید مردی مثل یک شیر زخمی زخمهایش را می لیسد، شک نکنید که ناچار شده برای سیر کردن شکم بچه های گرسنه و رضایت اسب آبی با دست پر به خانه بیاید.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما
اگر دیدید دهن خواننده ای هم به اندازه ی دروازه باز مانده , بدانید که اسمش خراباتی بوده و از این حاضر جوابی و در عین حال ظرافت و استفاده به جا از طنز حیرت زده شده و در حال تشویق شما می باشد.

نوا گفت...

:)) اس ام اس ها و جوابهاش خیلی خیلی خنده دار بودند جدی که کلی خندیدم.
سلام نوا هستم!

کامیار علی پور گفت...

همین حرف هاست که به زندگی رنگ می ده وگرنه که زندگی معجون تلخی از ... بگذریم

ناشناس گفت...

بیزقولک و بیزبیز!
فوق‌العاده است! خیلی دلم می‌خواهد بدانم از کجا الهام گرفته‌اید.
اگر کپی رایت شما را نقض نکرده‌باشم منهم مدتی است دو پسرم را همینطور صدا می‌کنم!
منتها چون پسرند، خلاف شما لقب بزرگه را رو کوچیکه گذاشتم و برعکس! منفی در منفی میشه مثبت!
امیدوارم هرچه زودتر در خانه جدید به خوبی و خوشی جا بیفتید. هر چند به تجربه می‌دانم که همین خنزرپنزر و آشغال پاشغال هم گاهی تا چند سال بعد پیدا نمی‌شوند و آدم را لنگ می‌گذارند!

جواد گفت...

عاشق نوشته هاتون شدم
دارم همشو میخونم

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...