۲۸ شهریور ۱۳۹۰

دزدي ما و دزدي اونا هر دو شيرینند اما اين كجا و آن كجا !

آقايون،‌ خانومها يه چي ، مي خوام اعتراف كنم مي دونم نظرتون رو نسبت به من بل كل عوض مي كنه ولي عيبي نداره بگم و بميرم بهتراز اينه كه نگم و بميرم. چن وخ پيش من برا يكي از پيمانكارهاي  شركتمون  يه كاري رو ريديفش كردم! اين آقا هم تو يه پاكت خيلي محترمانه اي چهار تا سكه ي تمام بهار آزادي گذاشت آورد تحويل من داد. من هم اولش يك كمي لوس شدم و ناز كردم و نمي خوام و چرا آخه و اينا بازي درآوردم بعد هم تندي گرفتم گذاشتم توي جيبم. تا يه مدتي هم البته عذاب وجدان داشتم البته نه از اون لحاظ ها كه شما فكر مي كنيد. واسه خاطر اينكه دوربين هاي مدار بسته وصل كرده بوديم تو سالن اصلي انبارمون، همش مي ترسيدم يكي من رو ديده باشه بره راپرتم رو بده!  دو سه ماه گذشت خبري نشد بعدش هم اين ماجراي اختلاس نجومي پيش اومد من اينقدر بابت گرفتن اون سكه ها از خودم راضي شدم!  اينقده به خودم مي بالم!  كه حد و حساب نداره. حالا البته مي خوام خمس حق الزحمه ي  كارچاق كنيم ! رو بدم سكه هام  روحلالش كنم دنبال مستحقش مي گردم كه درصد اون رو هم بدم خيالم از هر جهت راحت بشه .

۱۸ نظر:

Unknown گفت...

میگم خار خاسک جان تا مشتری دیگه ای پیدا نشده خمسش رو بده به من حلال شه راحت بخوابی.چطوره؟

Unknown گفت...

من سید ام!!
اگه میخوای حلال شه باید یه سهمی هم به من بدی!:دی
اینم ایمیلم:بووووووووووووووووق
همراهم:بووق بوق بوق09

ناشناس گفت...

جسارتا به نظر می اید که خمس بیست درصد باشه (شما فرموده اید ده درصد)
لااقل در محاسبه خمس اختلاس نفرمایید
از طرف دیوان بازرسی اختلاسات غیر میلیاد دلاری

خارخاسک هفت دنده گفت...

اي ناقلا ها حالا ما يه چي گفتيم مي خواستيم سره رو از ناسره سوا كنيم فيلا تا اينجا اين ناشناسي كه خمس دقيق رو محاسبه كرد مي فرستيم تو بهشت دونفر بالايي بايستن پيش خودم ببينم چي مي شه .

سالومه گفت...

جای دیگه ای مجبور میشی چند برابرش رو پس بدی :)

ناشناس گفت...

نوشه جونت بانو از شیر مادر حلال تره اصلاً خیالت نباشه .
فقط نترسیدی بد از این اعتراف کسی بر لاپرتتو بده.

سنی گفت...

خار خاری گاهی برایت کامنت میگذارم و گاهی هم نه..اما همیشه میخوانمت و میخوام بگم عاشقتم....

شهرام بیطار گفت...

سلام
اولاً که نگاهت رو عوض باید بکنی به قضیه
یه کار انجام دادی
سودی که از انجام کاره به طرف رسیده خیلی خیلی بیشتر از 4 تا سکه ای بوده که به تو داده
طرف راضی بوده و به عنوان تشکر بهت داده
این یعنی کومیسون و پورسانت خیلی طبیعیه و تو همه جای دنیا هستش.
الکی دیگه دینیش نکن و با خمس و ممس و اینها خرابش نکن
نگهش دار پس فردا میزنی به زخمی و یا خرج تحصیل بچه ها میکنی .



با درود و سپاس فراوان : شهرام

ناشناس گفت...

خانوم عزیز لطفا به دل‌ نگیرید از آنچه خواهم گفت اما واقع مطلب آن است که این هیچ شتر دزدی از اول شتر دزد نبوده از یک استکان چای تلخ شروع شد، این نوشته را اصلا دوست نداشتم، توجیه ناراحت کننده‌ای در پس آن بود

گلی گفت...

من دنبال خمس و ذکات نیستم از مطالبت خوشم اومد لینکت کردم ...

khatkhati گفت...

من که اگه جای شما بودم وقتی خمسش را می دادم عذاب وجدان می گرفتم
;)

ناشناس گفت...

:)))))))))))))))

ناشناس گفت...

من خودم یه مستمند فقیر بخت برگشته....راه دور چرا..
والا : )))

ناشناس گفت...

سلام
ببخشید ولی خیالتون هیچ وقت راحت نمی شه .
لطفا ناراحت نشید ولی فکر نمی کنم شما به اون 4 تا سکه نیازی داشه باشید ، شما وظیفه تون رو انجام دادین کارفرماتون هم بابتش به شما دستمزد میده ، منتی هم نیس ، نقل شتر دزدی و تخم مرغ دزدی هم نیس این 4 تا سکه روش یه اسم بدی داره که با طرف راضی بود من راضی بودم گور بابای ناراضی اسمش پاک نمیشه .

محسن گفت...

البته شما بطور کلی اشاره کردید و حلال یا حرام بودنش برای من روشن نشد اما به فرض حرام بودن کی گفته خمس دادن حلالش میکنه?! بعدش هم شما زنها طلا به جونتون بسته عمرا چیزی حدود 500هزار تومن رو از دست نمیدید! من روشن نشد اما به فرض حرام بودن کی گفته خمس دادن حلالش میکنه?! بعدش هم شما زنها طلا به جونتون بسته عمرا چیزی حدود 500هزار تومن رو از دست نمیدید!

پری گفت...

حالا این کاره که ردیفش کردید چطور یوده ؟

ناشناس گفت...

ey baba fekr kardin dar sadr eslaam, vaghti hamleh mikardand, mibordand va mikoshtand ta hameh eslaam biarand chejuri badesh maal be dast oumadeh ra halal mikardand? khoms hameh dozdi ha miresid be seyed azam halal mishod.......

بابک گفت...

چطور شد که کار شما دزدی شد؟ طرف برای قدردانی خودش این سکه های بی زبان را توی دست شما گذاشته
ضمنن اگه این خمس را هنوز نداده اید، آدرس بدم من؟

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...