۳۱ مرداد ۱۳۹۰

ششصدو شصت و شیش سه تا شیش داره !

 يك چيزي مي خواهم بگويم بين خودمان باشد نمي دانم اسمش را چه بگذارم ولي براي من تصادف جالبي است مطلب از علائم ظهور امام زمان كه نوشته بودم توانسته است در لايك خور 665 لايك بگيرد.



** یعنی حالا که تب و تاب آخر الزمان خوابیده است من خارخاسک وار می خواهم بروم  خودم یک لایک دیگر به این نوشته  بدهم تا بشود عدد 666! آنهایی که عدد 666 را می شناسند می دانند این عدد دومین عدد از کتاب مکاشفات یوحناست که خودش یکی از علائم ظهور است. دارم دوباره تنور  آخر الزمان را روشنش می کنم، جای برادر مشایی جدا خالی است.

۳ نظر:

دیبا گفت...

خاری جان بزار افتخار این لایک برای من باشه لطفا

کیقباد گفت...

من که ماجرای لایک مایک حالیم نمیشه اما حالیمه که خیلی بزرگوارید و حالیمه که یه تشکر درست و درمون به شما بدهکارم .
نمیشه این بدهکاری رو یه جا ادا کرد اما میشه بخاطر اینی که لااقل یه بخشیش ادا بشه ، اینجا اومد و گفت ازتون خیلی متشکرم بانو.

eh san گفت...

خارخاسک عزیزم
مواظب باش که 666 کار دستمان ندهد
البته من با طالع نحس بیشتر موافق هستم تا کتاب یوحنا ..

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...