۳۰ تیر ۱۳۹۰

خيار دسته دار ! مصايب ننه بابا شدگي (2)

فكر كرديد از مصايب ننه باباشدگي فقط اين است كه بتوانيد در خانه خودتان سوراخ سنبه اي پيدا كنيد تا  چيزهاي خصوصي اتان را در آن پنهان كنيد و فرزندانتان نتوانند جاي مخفي اتان را پيدا كنند ؟  ( چه خيال باطلي )‌
  الان سه ساعت است دارم تلاش مي كنم براي بيزقولك يك خيار دسته دار* !  بكشم فردا برود مثل ماسك بگيرد جلوي صورتش  روبروي  بچه ها توي كلاس زبان بايستد با  صداي بلند بگويد: " آي لايك كيوكامبرز" .
 مشكل اين نيست كه من نمي توانم خيار دسته دار بكشم ! مشكل اين است كه او خيارهاي دسته دار من را نمي پسندد .


ته نوشت : خيار دسته دار خياري است كه روي مقوا كشيده مي شود بعد برايش دسته مي گذارند تا بيزقولك ها بگيرند جلوي صورتشان و شبيه خيار شوند .

۹ نظر:

س ح ر گفت...

پدر و مادرهاي اين دوره بايد يك پا گرافيست هم باشن گويا

pari گفت...

خارخاسک جان خیار را اریب بکش و بعدش برایش دسته بگذار مه اریب بگیرد جلوی صورتش و با یک چشمش هم بتواند ببیند.
یا این که معمولی بکش و بعد برایش کش بگذار که مثل ماسک بزند به صورنش.

در هر صورت یادم میاد زحمت هایی رو که وقتی ابتدایی بودم مادرم برام میکشیدواز درست کردن هفت سین سال اول دبستان تا رنگ کردن نقاشی های کتاب زبان سال دوم و درست کردن کیسه با دکمه هایی درونش برای یادگیری جدول ضرب ساعت 1 نصفه شب و...از دردسر های مهدکودک که بگذریم.حالا هم که خرس گنده شدم وقتی لازمه برای دبیرستان ماکتی ، بروشوری ، چیزی درست کنم مادر خوانده ام به خودش حتی زحمت نمی دهد از نظر روحی و معنوی! کمک کند یا لااقل ایده بدهد!!

غیبت کردم خودم میدانم

محسن گفت...

چقدر زندگی سخت شده ها!

Shahrouz گفت...

خب یه تصویر خیار از اینترنت پیدا کن، بعد پرینتش کن.

نبات داغ گفت...

حق داری والله منم که وبلاگ ندارم وقتی می بینم پگاه و ...رو گرفتن و هیچ کاری نمی تونم بکنم از همین پستهای خاری ببخشید خیاری می نوشتم.

معمولي گفت...

خيار دسته دار كه خوب است باتوم دسته دار نخواهند روزي.

م.طلوع گفت...

دارم کم کم فکر می کنم ظاهرا قضیه بر عکسه... کلا حضرات در خدمت دوتا فسقلی هستند تا فسقلی ها زیر سایه حضرات

بخشی گفت...

به دخترک بگو بعد از این موقع انتخاب نقش دقت بیشتری بکنه

الف.رها گفت...

از بیرون از این ماسک میوه ای های مقوایی بخرید. جایی برای بهانه جویی پیدا نمیکنن این بیز بیز ها

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...