۱۷ خرداد ۱۳۹۰

سگها و خارپشت ها

دیشب اتفاق نادری افتاد ، با آقای خانه رفته بودیم کلبه ییلاقی شب که از نیمه گذشت ناگهان صدای زوزه و فریاد سگها بلند شد . صدای خش خش عجیبی هم می آمد وحشت زده بلند شدم ؛  نشستم . یک گله سگ وحشی دنبال یک خارپشت کرده بودند . خارپشت  برای حفاظت از خود تیغهای بلندش را تکان می داد .صدای خش خش تیغهای او بود که لابه لای زوزه ها می شنیدم .
امروز صبح که از کلبه بیرون آمدیم تیغها را پیدا کردم همه اشان را . پشت همان دیواری افتاده بود که من شب تا صبح بیدار نشستم از ترس . سگها خارپشت را تکه پاره کرده بودند و تیغهای بلندش هم نتوانسته بود او را حفاظت کند .
یادم بماند در جدال میان سگها و خارپشت ها باز هم سگها پیروزند چون با هم حمله می کنند و کمتر متفرق می شوند .

۱۶ نظر:

محسن گفت...

یادآوری مهمی بود.سپاس

jhm گفت...

ولی فک کنم پیروزی سگها واسه وحدتشون نبوده واسه ضعف و تنهایی خارپشت بوده

بانوی اسفند گفت...

چقدر تلخ بوووود
چقدر حققیت داشت
چقدر حقیقت تلخی بود

م.طلوع گفت...

اره خب این خصلت سگهای گرسنه است ولی خارپشت هم بلد نبود از تیغهاش چطوری استفاده کنه

امین گفت...

سلام
خوبی شما؟ من که خوبم :D
پست زیبایی بود، مثل بعضی پست های قبلی
یه سوال داشتم، شرایط پیوستن به لیست دوستانی که در سمت چپ وبلاگتون اومدن چیه؟ همونایی که وقتی وبلاگشون به روز میشه، به ترتیب میاره
متشکر میشم اگه بگین ;)

سام وان گفت...

عجب سگهای خری بودند
آخه یه خارپشت چه گوشتی واسه خوردن داره؟

جوجه تیغی بیچاره

ناشناس گفت...

نظر ندارم میخواستم قصه بگم
حالم گرفته بود. بشسته بودم تو ماشین کنار پارک.دو تا گربه باهم بازیگوشی میکردند.شروع کردند به دنبال هم کردن. پریدند وسط خیابون.ماشین اومد زد به اولی.وانایستاد. رفت. گربه شروع کرد به جان کندن. دست و پا میزد. من هم تماشا کردم.گربه هم بازیش رفت کنارش نشست.هی نگاش کرد. تا تمام کرد.ماشین میومد.گربه همبازی اومد کنارتر. اما همینطور منتظر بود که بلند بشه و بازی کنه.

ناشناس گفت...

در اتحاد و همبستگی و انسجام اسلامی سگها شکی نیست ولی چند نکته ضروری ست
اگه تعداد خارپشتها و سگها برابر بود برنده کدام بود؟
یا اگه یه سگ و چندتا خارپشت بود اتحاد خارپشتها چکونه بود؟
ولی نکته ظریفی در متحد بودن بود که بیان کردید

کیقباد گفت...

آری به اتفاق جهان می توان گرفت ، حتی اتفاق سگی !

میم گفت...

با jhm موافقم!تنهایی خارپشت هم بی تاثیر نبوده

BeNeFiCeNCe گفت...

جون بیزبیز بیا و لوگوی نارنجی خارخاسک رو برگردون سر جاش

24 گفت...

جدا از پیام اخلاقی و سیاسی و غیره اش دلم واسه خارپشته سوخت :( نامردا چند نفر به یکی؟

Dokhtarak گفت...

خارپُشت تنها بوده..

نبات داغ گفت...

خوب یعنی چی اگه ما بخوایم جزو خواننده های پر مغزت باقی بمونیم الان اینو چطور تفسیر کنم؟ ما خارپشتیم اونا سگن یا برعکس؟ اصلا خارپشت رو با جوجه تیغی مطمئنی اشتباه نگرفتی. تیغ بلند و خارپشت!

مهسا گفت...

آپ کن خانومِ خارخاری خانوم

ساعت سپید شب گفت...

جالبه دیشب برادرم یه خار پشت بزرگ گرفته بود.
دلفین ها هم چون متحد هستن کوسه ها رو شکست میدن

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...