۱۲ خرداد ۱۳۹۰

12 خرداد

دخترها و من هر کدام در یک مناسبتی به دنیا آمده ایم . سرنوشت گاهی با آدم شوخی های با مزه ای می کند . مثلا بیزبیز 12 فروردین به دنیا آمده است روز جمهوری اسلامی .
بیزقولک 12 بهمن به دنیا آمده است سالروز ورود خمینی  ( به شرافتم سوگند من برای اینکه بچه ها اینقدر انقلابی ! به دنیا بیایند برنامه ریزی نکرده بودم ) . 
من شب یلدایی هستم در طولانی ترین شب سال به دنیا آمده ام به امید آنکه فردا روزش مهر به خانه ها بیاید و روزها بلند و بلند تر شوند .
 اما آقای خانه 12 خرداد به دنیا آمده اند . همیشه به او می گفتم : آقا جان ! شما بی مناسبت ترین فرد خانواده ما هستید . در هیچ تقویمی هیچ مناسبتی برای روز تولد شما پیدا نمی شود . آقای خانه پوزخند می زد .
امروز اما گویا برای تولد آقا !  یک مناسبت پیدا شده است .
 ایشان دقیقا ً در همان روزی به دنیا آمده اند که دختر بیگناهی را پای تابوت پدر کشته اند .

۱۹ نظر:

چهارگاه گفت...

تولد آقای خانه مبارک . ضمنا در صورت تمایل بفرمایید دقیقا متولد آذر محسوب می شوید یا دی ؟ متولدین دی مردمانی بسیار بزرگوار ، نجیب ، خیلی خوب ، خیلی نویسنده و خیلی چهارگاهی می باشند کلاً !!!

بخشی گفت...

من هنوز با خودم در گیرم. حالا تبریک بگم یا تسلیت؟

میم گفت...

:( آقای خانه هم انقلابی شدند.چه مناسبت دردناکی:|

........... گفت...

در ظاهر مناسبتي چنداني ندارد اما آنچه مسلّم؛ روز ننگ ج ا ست و بس

محسن گفت...

زبان از توصیف این جنایت قاصر است.کلا خرداد ماه بسیار بدی است از اول تا آخر.

خارخاسک هفت دنده گفت...

من دقیقا ً در آخرین روز ماه آذر بدنیا آمده ام .

شاهرخ گفت...

سلام
خبر داشتید که طالع ماه خرداد به شدت در تضاد با ماه آذر است و اصولا هیچ گونه همگرایی میان متولدین خرداد و آذر وجود ندارد ؟؟؟
برای شما صبر ایوبی و تحمل فراوان برای زندگی با یک خردادی آرزو دارم .

jhm گفت...

لطفا نوع مناسبت تولد بچه ها رو با "آقای خانه" یکی نکنید! هر چند اگه هر دوتاش تو ناراحت کننده بودن مشترک باشن

باید یه فرقی باشه دیگه
حتی اگه بعد از چند دهه معلوم بشه.......

البته اگه به خواست خدا همینطوری پیش بره تولد هیچ کسی بدون مناسبت نمیمونه......

آتبین گفت...

ما به پرداد پر از حادثه عادت داریم.
آقای خانه رو مظلوم نبینم!

آتبین گفت...

خرداد، نه پرداد!

24 گفت...

:((

م.طلوع گفت...

خارخاسک عزیز. باز هم تولد اقای خانه تو تقویم ثبت نمیشه ولی در تو ذهن ویاد مردم این روزها ضبط میشه...
دلم تنگه خار خاری جان

کسی مرا نخواست گفت...

واقن اذر؟
:دی
به هر حال حتما می دونستی تولدها رو بر چه اساسی حداقل تو ی ذهنت بچینی بیایی بگی :چشمک

ناشناس گفت...

لینک این یارو منو یاد سخنرانی های دایی جان ناپلئون و تاییدات کاسه داغتر از آش مش قاسم انداخت.دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ.
اصلن من معتقدم که آقا خود امام زمان هستند و به امر الهی کتمان می کنند.خدا کند هر چه زودتر خدا اجازه ظهور بدهد تا آسیاب ها را به خون انسانها بچرخانیم و رستگار شویم...

ناشناس گفت...

oooooooooooo
چه بد

فاطمه گفت...

آقای خانه ی ما هم 12 خرداد متولد شدن.

یه دختر گفت...

چقدر همه 12 ن... شما یه سروسری با این 12 داریدا...

یه دختر گفت...

ما به خرداد پر از حادسه عادت داریم.
واقعاً اووووج ضلالتشو بود.

ناشناس گفت...

خارخاسک جان! همون روز من هم خبر قبولی کنکور رو شنیدم ولی انقدر پکر و افسرده بودم که حتی ذوق بی صدا هم نکردم!

ولی میخواستم اینو بگم این اقای ناشناس که داره غصه ناموس و طالبان رو میخوره و لینک سایت صالحات رو گذاشته احتمالاً از اعضای لشکر دشمن شکن سایبری هست. این سایت الوده به یک بدافزار هست که اگر بهش وارد بشید روی سیستموتون میشینه و انتی ویروستون به هیچ وجه تشخیصش نمیده (چون ویروس نیست) و مجموعاً نقش یک بسیجی کوچولوی فوضول رو در کامپیوترتون ایفا میکنه و نهایت این که همیشه این حضرات صالحات رو از قسمت نظر ها پاک کنید و ملتی را از گمراهی نجات دهید!

ارادتمند شما! من!

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...