۱۵ اسفند ۱۳۸۹

اول نوشابه را می خورند بعد اوهوم . یا اول اوهوم بعد نوشابه را می خورند


امروز بیزبیز آمده است خیلی درگوشی و دزدکی به من می گوید : مامان یه چیزی ازت بپرسم اگه راست نبود و دروغ بود مسخره ام نمی کنی ؟
می گویم: نه مامان جان بپرس دخترم .
می گوید : مامان بچه ها می گن اینهایی که می برنشون زندان و اینها بعد می خوان شکنجه شون بدن شیشه نوشابه  می کنن تو ( مکث می کند ) بعد به محل اشاره می کند .
با چشمهای چهار تا شده نگاهش می کنم و می گویم : این حرفها چیه ؟ این اون چیزهاست که تو مدرسه یاد می گیری ؟
قیافه عاقل اندر سفیه می گیرد و می گوید : مامان چرا فکر می کنی من خیلی بچه ام ؟ من بزرگ شدم فروردین دوازده سالم تموم میشه میرم تو سیزده سال ؛  به جای اینکه من رو بپیچونی راستش رو بهم بگو یک کلمه است آره یا نه .
دلخور می شوم رویم را بر می گردانم می گویم : شاید .
می گوید :" شاید "یعنی آره دیگه ! حالا بی خیال ؛ من فقط می خوام بدونم اول نوشابه رو می خورن بعد اوهوم یا نه ؛  اول اوهوم  بعد نوشابه  رو می خورن .
با تعجب می پرسم کیا نوشابه رو باید بخورن ؟
می گوید : همونها که شکنجه می دن دیگه !

۱۵ نظر:

امین گفت...

:))

میگفتین: عزیزم مامانت هم همین سؤال رو داره!

sara_unicorn گفت...

wow!!!

الف.رها گفت...

عجبا ... بچه ها همه چیز و میدونن

ناشناس گفت...

خاک به سرم. چی گفتی اونوقت؟

سارا

24 گفت...

:)))))))))))))))))))
گرچه اصل قضیه هیچ خنده نداره :|

روزهای پروین گفت...

عزیزمممممممم بیزبیز،.....
خدایا....
همونطور که بلند میخندم گریه هم می‌کنم این موقع شب!!!

ع.ت گفت...

به ایشان فرو می شود و اوشان عاروقش ( آروغ ؟) را می زنند .
نوشابه در کل ضرر دارد

سنی گفت...

میگفتین بستگی به اون بابا داره که کدومو اول انجام بده اول اهم بعد اوهوم یا اول اوهوم بعد اهم:-)))

ناشناس گفت...

بنظر من حالا مونده تا نوشابه رو بخورن!

مجنون فیلسوف گفت...

احتمالا اول اوهوم و بعد که طرف اومد اعتراف کنه تلویزیون نوشابه رو بهش میدن که یادش بمونه چی باید بگه جلو دوربین و هم به مردم بگن ببینید چه مهربونیم ما که نوشابه هم بهشون میدیم
D:

شبح مردان سبز گفت...

خداییش هم خودت نوبری هم بیز بیزت وهم بیزقولکت! حالا بماند که بیزبیز از قرار معلوم نوبره بهاره ! بقیه رو ...
ولی من بودم میگفتم ؛نوشابه رو قراره نه از نوع خانواده بلکه از نوع میهنی بزودی بخوردشون بدیم طوری که وقت نکنن آرزغشم بزنن ! بی پدرا!

میم در محاق گفت...

من زنم همزاد بارون

هم نژاد کوه و تیشه

طعم شیرین یه آغوش

معنی درخت و ریشه...


عطر من اگه بپیچه

ذهن شعرا تازه میشه

اگه دستامو بکارن سبز میشم تا همیشه...

عطیه گفت...

بیز بیز های این نسل رو نمی شه پیجوند... شاید هم بهتره بدونن...

گلبرگ گفت...

خيلي بامزه بود آفرين به اين بيزقولك باهوش عجب بحثي مطرح كرد حتما اول اوهوم و بعد نوشابه رو مي خورن در واقع كار خدا رو ببين از كجاي خس و خاشاك مي خورن هاها!!!!!!!!!!!!

زن معمولی گفت...

اول لبخند زدم بعد که اومدم و کامنتها رو خوندم بغض کردم مورمورم شد یاد سنگ فرشهای ولیعصر افتادم و 11 ارديبهشت که منتظر ما هستند.

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...