۱۲ آبان ۱۳۸۹

تعبیر خواب خارخاسکي

دیشب خواب دیدم در دنیای مردگان عکسهایم را زده اند به در و دیوار خیابان  . تبلیغات است ؛  رای جمع می کنم برای نمایندگی مردگان در مجلس شورای اسلامی  ؛ در دنیای زنده ها که شانس زیادی ندارم میان این همه رقیب تا دندان مسلح که همه چیزشان به همه چیز مملکت می آید من  وصله ناجور هستم  . خلاصه در دنیای مردگان بود  و من اینطور تعبیرش کردم .
ما نجات پيدا مي کنيم دوستان ِ من ,  من مي دانم و انتخابات آزاد خواهيم داشت . من کانديد نمايندگي مجلس مي شوم و درصدی از  شما به من راي خواهند داد .
 من هر چهار سال يک بار کانديد مي شوم . شما هر چهار سال يکبار به من راي مي دهيد . من هر چهار روز يک بار مي روم آن بالا پشت تريبون جايی که باید از حقوقتان  دفاع کنم می ایستم و برايتان داستان هایی  مي خوانم . شما برايم کف مي زنيد و باز چهار روز دیگر می شود من دوباره می روم آن بالا داستان می خوانم و  شما دوباره  دست می زنید و ... آنقدر که من پير و فرسوده مي شوم و شما پير و فرسوده مي شويد . شما ديگر دست زدنتان نمي آيد و من ديگر داستان خواندنم نمي آيد.  بعد من مي آيم آن بالا چهار نفر مرا نگه مي دارند تا  زمين نخورم و ما بدون آنکه من داستان بخوانم و شما دست بزنيد به يکديگر خيره مي شويم و فقط به هم نگاه مي کنيم .  آنروز شما مي دانيد که من مي خواهم چه داستاني بگويم و من مي دانم که شما قرار است  چگونه دست بزنيد .
ما نجات پيدا مي کنيم دوستان من ؛ من مي دانم و  انتخابات آزاد خواهیم داشت .

۲۵ نظر:

پسر آریایی گفت...

اصلا بری اون بالا که چی؟ از همین جا به ما نگاه کن، ما میدانیم چه میخواهی بگویی، و تو هم بدان ما چگونه کف خواهیم زد. اینطوری نه نیازی به انتخابات هست، نه رقابت! تازه همگی خوشحال خواهیم بود که آزادیم ;-)

فاطمه گفت...

[نگاه به آینده در حالی که دستم زیر چونمه]

Khanderoo گفت...

سلام. من تازه واردم. به من هم سر بزنید.

بين التعطيلين گفت...

جمهوري خاور ميانه اي ، راهي براي ايجاد توازن در تقسيم منابع طبيعي در دنيا .

Unknown گفت...

سلام
من یکی از خواننده های خاموش شما هستم .سبک نوشتنتونو خیلی دوس دارم .از روحیه شادتونم با وجود داشتن بچه و مسئولیتهای زیاد خیلی خوشم میاد
موفق باشید. بوس بوس

مسعود گفت...

داستان تاثیرگذار و زیبایی بود
داستانی که نسل ما به خوبی حسش میکند
نوشته های شما را دوست دارم
موفق باشید

قاصدک گفت...

خوب شد که خوابت رو تعریف کردی. تعبیر جالبی داره. سعی کن سرسری ازش نگذری.
آدم وقتی خواب میبینه مرده تعبیرش اینه که معروف میشه .حالا که تو خواب دیدی مردی و مرده ها تورو سر دست گرفتن این یعنی خیلی معروف میشی. حالا باتوجه به سیر وبلاگت و سیر نظارتهای حکومتی احتمالن به زودی وبلاگت تخته میشه و خودت هم میوفتی زندان و یکی دوسالی آب خنک نوش میکنی. واگه مقدار تبلیغاتت زیاد بود نشون میده که می فرستنت کهریزک. تنها توصیه من اینه که از الان یه آشنا جور کنی که توی کهریزک با نوشابه یکنفره ازت پذیرایی کنن وگرنه بعید میدونم در مقابل نوشابه خانواده بتونی طاقت بیاری. تازه اونجا شوکوفه هم نیست که خیال کنی با یه پورس چلو خورشت همه چی تموم میشه

shabnam گفت...

Wow

كيقباد گفت...

آري نجات پيدا مي كنيم
ايمان بياوريم به آغاز فصل گرم ...

چسبیده به زمین گفت...

خاری جان دوست داشتم می تونستم به جمله آخرت ایمان داشته باشم. ولی اوضاع خراب تر از اینهاست به نظر من
وقتی شوهرم در عرصه سیاست دم از سبز بودن می زند و در حکومت خانواده خود یه پا ولایت فقیه است و من به همین منوال برای فرزندم / نجاتی نمی بینم و مگر ...
اما تو همچنان داستان بگو من از ته دل کف می زنم

نبات داغ گفت...

خواب زن چپه

ریحانه گفت...

تا این حد آزاد ؟

شیخ حقگو گفت...

جدی دقت کردی هرجا میری سخنرانی همه مردم مثل همن؟

ز. بیات گفت...

شما همین الان هم داستان نگفته، ما کف می زنیم دیگه اگه ممکنه بیخیال انتخابات شد که نه حوصله آه کشیدن داریم و نه تحمل اشک آور خوردن

24 گفت...

:) همه چیزشان به همه چیز مملکت می‌آید! تأیید می‌نمائیم!

ناشناس گفت...

اسناد محرمانه

http://nafas1388.blogspot.com

پویا نوایی گفت...

شبیه عکس یک رویاست، تو خوابیدی؟ جهان خوابه...

Asalbanoo گفت...

خیر باشه ان شاالله

فرشته گفت...

اگر این امید هم نبود ما میمردیم !!
امیدوارم

فرشته گفت...

اگر این امید هم نبود ما میمردیم !!
امیدوارم

داوود خان گفت...

بسي خنديديم پس از آن شب!

زنی که ... گفت...

پش شما هم به معجزه نگاه اعتقاد دارید

حرفهاي يك كم حرف گفت...

ارزو بر جوانان عيب نيست.

پرنده گفت...

شبش چي خورده بودي بگو ما هم بخوريم فقط آدرس عكاسيت رو هم بگو در ضمن يه ضبط صوت هم سفارش بديم از اين پس بد نيست واسه اون آخرا كه كف زدنشون نمياد;-)

پرتو گفت...

... و این از مزایای یک جامعه دموکرات با ثبات سیاسی می باشد که همه،همیشه و همواره بر سر حرف خود می مانند.

اصلا هم ربطی به دیکتاتوری ندارد.

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...