۸ خرداد ۱۳۸۹

برنامه ریزی جهت عذاب الهی

امروز یکی از همکارهای قدیمی ام را بعد از مدتها دیدم . این خانم خیلی خیلی از من معقول تر است . طوریکه در طرح مبارزه با بدحجابی نه تنها به او تذکر نمی دهند بلکه هم بشود به عنوان مدل محجوب و ماخوذ به حیای زن مسلمان ایرانی بگذارندش سر چهار راه روی سکو که دخترخانمهای بد حجاب ببینندش و برایشان "خوب آموزی"  بشود .
یک خانم چادر ملی  و مقنعه سفت و سخت سر کن ِ   مانتوی  گشاد  ِ سیاه پوش ِ   شلوار نخی پاچه گشاد دار ِ  کفش خاکستری ِ اسپرت ِ دون دونی  ! جنس چینی  پا کن .
با همین خانم نشستیم کلی به گپ و گفت  . یک هویی وسط حرفهای خاله خامباجی امان برگشت گفت : وای  خار خاری نمی دونی چقدر حوصله ام سر رفته است . کاش می شد  یکی از این کله گنده های مملکت می مرد   یک اتفاق تازه ای می افتاد . کمی حس امید به همه امان تزریق می شد .
من را می گویید  ترسان و لرزان گفتم : هیس الان صدایمان را می شنوند .
گفت : ول کن بابا خوب بشنوند به درک اصلا می دانی چیست مدام دارم فکر می کنم اگر این روزی که همه را دارند بر می دارند زور زوری ببرند نماز خوانی  یک صاعقه ای ،  پرندگان ابابیلی ؛ سیل و زلزله ای چیزی می آمد عذاب الهی می شد . مثل لشکر فرعون یکباره همه اشان را یکجا دود می کرد و به هوا می برد.  یک باری از روی دوش مردم برداشته می شد چه می شد ؟ پس خدا چرا دیگر عذاب الهی نمی فرستد ؟

خلاصه اینکه با خودم گفتم : لاجرم باید یک طرح دیگری ارائه شود برای مبارزه با بد حجاب و با حجاب لاقال بد حجاب ها دیگر خیالشان راحت است دوران عذاب های الهی تمام شده همین است که با خیال راحت هر طور دلشان بخواهد گشت و گذار می کنند  . نفرین و ناله هم برای کسی ندارند  .
 اما  با حجاب هایی که منتظر عذاب الهی نشسته اند  ممکن است آنقدر در این کار ممارست به خرج دهند که خداوندگار توي رودربايستي گير کند و ناچار شود  دوباره یک خودی نشان دهد  و کار دست خیلی ها بدهد .

۳ نظر:

پریزاد گفت...

عذاب الهی بالاتر از گشتهای ارشاد و حفظ نوامیس و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه ؟ :دی

روشن گفت...

سلام.
من معمولا وبلاگ شما رو می خونم و از نوشته هاتون لذت می برم.

چند روزی هم هست که فونت نام وبلاگتون رو تغییر دادید، به نظر من فونت زیبایی. می تونم بپرسم چه فونتی و از کجا پیداش کردید؟

خارخاسک هفت دنده گفت...

با سلام ممنون فونت نستعليق معروف است ديگه . من هم پيدايش نکردم کسي لطف کرده برايم پيدا کرده و من گذاشته ام .

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...