۶ خرداد ۱۳۸۹

"خفاش شب" ، " من " و " کاسپین ماکان"


من نظرات همه پرسی در مورد واقعی بودن یا نبودن زیارت کردن "خفاش شب" را برای خود محفوظ نگه داشتم راستش چون قریب به نود درصد داستان مرا خالی بندی می پنداشتند . برای ضایع نشدن بیشتر پیش آن ده درصد که فکر می کردند ممکن است خالی بسته باشم منتشرشان نکردم .
در گودر هم این مطلب را شر نکردم و چند کامنت آنجا را هم مفقود کردم . نمی خواستم دیگران بدانند که دیگران چه گفته اند . فقط می خواستم خودم بدانم که دیگران چه گفته اند و لاغیر.
 انتخابات آزاد است دیگر نتیجه باید همانی باشد که خودمان دوست می داریم نه همانی که مردم برای ما نوشته اند .
اما در حال نوشتن ماجرا هستم ممکن است امروز و فردا طول بکشد . سعی نمی کنم خودم را به زور به شما بقبولانم فضا فضای مجازی است و بهتر است همدیگر را زیاد باور نکنیم .
 هر چند راستش را بخواهید خودم هم گاهی خودم را باور ندارم  فکر می کنم شاید اشتباه کرده ام و این شخص همان قاتل معروف نبوده است بالاخره "خفاش شب" که "ندا اقا سلطان " نیست تا من بتوانم مثل " کاسپین ماکان" با ادعای ارتباط داشتن با او به نان و نوایی برسم . مطمئن باشید اگر نان و نوایی در این ارتباط بود من هم امروز می نشستم و با اطمینان می گفتم این آقایی که من سوار ماشینش شدم حتما همان "خفاش شب" معروف بوده است و شما را قسم می دادم که اگر به زور هم شده است باور کنید او خودش بوده است و لاغیر .

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

بابا بیخیال. مگه کلاس داره این موضوع که انقدر واست اهمیت داره باور نکردنه آدم ها . تو ماشین رییس جمهوره امریکا نبودی که حالا بخوی پزش رو بدی ... خفاش شب بوده و تو هم جیم زدی . پس بیخیاله کسایی که باور نمی کنن....

ناشناس گفت...

چه جالب! من هم هر وقت این بنده خدا رو می بینم دقیقا فکر می کنم این خود خفاش شب هست!!!!!!!!!

elham گفت...

اين كه با نظر بالايي موافقم كه بماند..
ولي چون تازه اون سه اپيزودي رو خوندم نميتونم بهت خودم رو بروز ندم راستش!
همه به هوشياري تو عمل نميكنند..
اميدوارم آلارم خوبي بوده باشه برامن و امثال من!

سورنا گفت...

به نظر من که افتخار داره. خیلی هم داره. تازه احتمالش هم هست که از این راه به یه نون و نوایی برسی! حداقل معروفیت که روی شاخشه. مثلا از فردا تو وبلاگستان می گن که: اوه اوه شنیدی که خارخاسک قربانی خفاش شب بوده؟ اوه آره می گند تاثیر این قضیه اونقدر زیاد بوده که بیچاره هنوز نتونسته خوب بشه.
دو روز دیگه شادی صدر میاد و یه مقاله از مظلومیت های جنس زن می نویسه و میگه که مردها همشون خفاش شب هستند.
بقیه وبلاگستان هم میان باهات همدردی می کنند و بهت لینک می دهند.
به همین آسونی D:

ناشناس گفت...

دوست عزیز هر چی که هست دو سه روزه من و تو خماری گذاشتی..
سامان حیدری گوران

ناشناس گفت...

حق گرفتنی است فقط باید قیام کرد(یعنی سر پا ایستاد)

khale3harfi گفت...

اون تکلیفش معلوم بود اون موقع یک دونه بود حالا چی که شدن دسته ی خفاش ها 

ناشناس گفت...

پس تصمیم گرفتی سکانس هیجان انگیزی که در کامنت یاد داشت قبلی گفتم به دیتیل بنویسی . بسیار نیکو است . بدون توجه به اینکه داستان حقیقی است یا نه با علاقه دنبالش خواهم کرد.

lura sa گفت...

به نظر من چه اون مرد خفاش شب معروف بوده چه نبوده به نوعی هر مردی میتونه خفاش شب باشه حالا بعضی ها گیر می افتن و بعضی ها نه ! بهر حال بگو جریان چی بوده ؟

پروین گفت...

اینکه دیگران چه فکری کردند و چرا راحت قضاوت کردند، چه اهمیّتی داره، مهم اینه که نوشته های شما خوندنیه و تاثیر گذار!

ضمنا عزیز من، مقایسه با دیگران، و یا قضاوتشون کار ساده‌ای نیست. برای این قضاوت باید تو اون شرایط باشیم، مثلا اینکه " کاسپین ماکان" چه میکنه و چرا، ما نمیدونیم، پس انقدر راحت قضاوت نکنیم همونطور که خودمون دوست نداریم قضاوت بشیم.

نوید ردپا گفت...

مهم اینه که در رفتی بود و نبودش مهم نیست امیدوارم دیگه همچنین اتفاقی برات نیافته

شازه گفت...

خدا قبول کنه زیارتتون رو

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...