۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹

ديگر سلیقه ی آقای خانه آمده است دستم لاکردار ج...نده پسند است

دیگر سلیقه ی آقای خانه آمده است دستم .

از پریشب ها که نشسته ام با او میخوارگی کرده ام و لاتی پاتی حرف زده ام وقرو قمیش آمده ام و مو افشان کرده و بزک کرده ام .انگار کن که مرغ است و تخم کرده ؛ نشسته است روی تخمش تا جوجه ها در بیایند از لانه تکان نمی خورد .
می گوید : نمی دانم چه بلایی سرت آمده اما هیچ وقت فکر نمی کردم آن روی سگ تو این باشد تازگی ها خیلی جیگر شده ای ..
کار من هم در آمده است .شب به شب باید برایش فیلم بازی کنم و مثل زنهای هر جایی عشوه خرکی بیایم و آرام آرام راهنمایی اش کنم به رخت خواب . خوب که جاگیر پاگیر شد و خر و پفش به هوا رفت . مثل جن زده ها می پرم پایین و می روم حمام و بزرک دوزک ها را خوب می شویم بعد هم می آیم موهایم را خشک نکرده خوب شانه می زنم وسفت می چسبانم به سرم و دمب اسبی اش می کنم و با یک کش کلفت محکم می بندمش . بعد تا صبح می نشینم پشت اینترنت هی می نویسم و می خوانم و چای می نوشم و کشک می خورم .
انگار کن این من نبوده ام که آن همه اطوار می آمدم تا آقای خانه را بخوابانم .

بعـــــــله سلیقه ی آقای خانه آمده است دستم لاکردار جنده پسند است .

۵ نظر:

FarZad گفت...

هر کسی یه سلیقه ای داره، از یه سری چیزا خوشش میاد و از بعضی چیزا خوشش نمیاد ولی چرا تو فرهنگ ایرانی اینا مترادف شده با ج.ندگی؟!!!

خارخاسک هفت دنده گفت...

شما نمی دونی آقا جون فرق میکنه کلا اون نازی که یه نفر برای دوست داشته شدن می آد با اون نازی که یه نفر برای فرختن تنش می آد . بعدش بر نگردی بگی ج.ندگی که بد نیست ها . من هم می دونم بعضی وقتها اجبار هست .بحث چیز دیگه است .

reza گفت...

سلام خارخاسك
از گودر يافتمت و خوب مي نويسي.
به نظرم اين روشي كه شما براي زمين گير كردن آقاي خانه بكار بستي روش خيلي از همسران ايراني است براي حفظ همان بقول شما حريم خانواده از ترس جامعه وحشي و بي در و پيكري كه اصلا نميشه بهش اعتماد كرد و خوب تلاش محترم و شايد مقدسيه و خيلي اسم بد نذار روش. گيرم از سمت يه عده از مردا تعبير به اون اصطلاح بشه.
<a href="http://gidora.wordpress.com/>گيدورا</a>
ياحق

فرشید گفت...

سلام بسیار زیبا و روان ودر عین حال یه جورائی دلنشین مینویسید موفق باشید

ناشناس گفت...

اولا که همه ی مردها جنده پسندند خواهر من و این اصلا چیزی نیست که شرمندگی داشته باشد چرا که جهت علیت از سمت مردها به جنده ها نیست بلکه از آن طرف به این طرف است. جنده بازارش همین است، تقاضایش از طرف مردهاست و برای اینکه بتواند مردها را جذب کند باید آنطوری باشد که مردها می خواهند وگرنه جنده نمی شود که، می شود کسی که می خواهد باشد ولی نمی شود. القصه والسلام

نوروزی دیگر

پول خوشبختی نمی می آورد

 غمگین نباشید و تلاش کنید به ادامه زندگی به خوشبین ترین حالت ممکن. زیرا برای غصه  خوردن در هر موقعیتی که فکرش را کنید سوژه مناسب پیدا می شود...